Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ελληνικής καταγωγής πορνοστάρ αποχαιρετά το σινεμά



Aντίο στον κόσμο του ερωτικού σινεμά λέει μία από τις διασημότερες σταρ του είδους.

Η Σάσα Γκρέι αποφάσισε να αφήσει τα πλατό της βιομηχανίας του σκληρού πορνό ύστερα από 255 ταινίες, χάρη στις οποίες απέσπασε τα μεγαλύτερα βραβεία στον χώρο του πορνό.

Η ελληνικής καταγωγής σταρ δεν τα παρατάει επειδή μετάνιωσε, αλλά για να ασχοληθεί με την άλλη μεγάλη αγάπη της, τη φωτογραφία.

Οι θαυμαστές της κατά κόσμον Μαρίνας-Αννας Χατζή δεν πρέπει να ανησυχούν. Η Σάσα θα συνεχίσει να τους «συντροφεύει» μέσα από τις σελίδες του πρώτου βιβλίου-άλμπουμ με πολύ ιδιωτικές φωτογραφίες της, που έχει τον τίτλο «Neu Sex».

Η Γκρέι είναι, άλλωστε, από τις πορνοστάρ που δεν κρύβουν τίποτα και δεν απαρνιούνται όσα έχουν κάνει. «Είναι αρκετά σαφές», έγραψε στη σελίδα της στο Facebook, «ότι ο χρόνος μου ως ηθοποιός σε ταινίες για ενήλικες έχει λήξει. Ηρεμήστε, δεν έχω βρει τον Χριστό», εξηγεί στους θαυμαστές της και προσθέτει:

«Ενα πράγμα είναι σίγουρο, είμαι περήφανη για όσα έχω κάνει και δεν μετανιώνω για τίποτα. Ειλικρινά, αισθάνομαι ότι έδωσα όλα όσα μπορούσα στην ερμηνεία των ρόλων μου. Συνεργάστηκα με κορυφαίους επαγγελματίες, με τις καλύτερες εταιρείες στον κλάδο και απόλαυσα πάντα φιλίες και σχέσεις που είχα τη χαρά να δημιουργήσω στην καριέρα μου».

Γιατί όμως η Σάσα εγκαταλείπει το πορνό, και μάλιστα στο μεσουράνημά της και ενώ είναι μόλις 23 ετών;

«Αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή να κάνω ένα βήμα προς τα εμπρός και όσο ακόμα βρίσκομαι στην κορυφή. Μερικές φορές η ζωή μας παίρνει κατευθύνσεις που ποτέ δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε».

Αφήνει λοιπόν πίσω της τη λαμπρή καριέρα στην κινηματογραφική βιομηχανία του hard core για να γίνει φωτογράφος του εαυτού της σε εικόνες που κόβουν την ανάσα με τον ερωτισμό τους. «Στο “Neu Sex” υπάρχουν φωτογραφίες μου, σεξουαλικά σχόλιά μου και γενικά η φιλοσοφία μου» λέει η 23χρονη σταρ, ευχόμενη... καλή ανάγνωση.



Πηγή 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top